http://oms.com.pl http://zlomrex.pl
http://oms.com.pl/informacje http://oms.com.pl/walki/ http://oms.com.pl/download/ http://oms.com.pl/system/ http://oms.com.pl/sekretariat/ http://oms.com.pl/projektue/
wersja polska english version deutsch version deutsh version deutsh version
      Dzisiaj jest
  System jakości
  Certyfikaty
  Laboratorium
  Atesty produkcyjne
  Reklamacje
  Ochrona Środowiska


  Strona główna
  Powrót do poprzedniej


  
Drukuj tą stronę
  Zapisz lokalnie
  Poleć znajomemu
Sposób załatwiania reklamacji określa procedura "PR W.2.2 Postępowanie reklamacyjne",
zgodna z wymaganiami normy ISO.

Dzięki szczególnemu naciskowi kładzionemu na wysoką jakość oferowanych wyrobów, średni udział procentowy reklamacji w sprzedanych produktach w skali roku nie przekracza 0,5%.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji określony procedurą wynosi do 14 dni, jednak zdecydowana większość tego typu postępowań załatwianych jest natychmiastowo.

Tryb postępowania reklamacyjnego przedstawiono na poniższym diagramie:


                                                                                            Dodaj do ulubionych | Ustaw jako startową | Przydatne programy | Mapa serwisu